maandag 25 november 2013

Logo en layout!

Zoals jullie misschien al gezien hadden heb ik wat zitten knutselen aan de layout en aan een logo!
Het was een beetje zoeken hoe ik de layout van Blogspot kon veranderen want alles staat gecodeerd enz... (too much information!) Maar ik ben er ondertussen uit gekomen en dit is het resultaat ;-) ik ben er best wel "happy" mee! En wat vinden jullie van mijn logo?? :O super "homemade" he!?

Misschien hadden jullie ook al gezien dat ik een paar gadgets op mijn blog heb geplaatst?
Een like button (G+1), een volg button (neem deel aan deze site) en mijn google+ badge (mijn profiel)
Ik zou het enorm appreciƫren als jullie daarop op klikken! ;-) (hihii)
En delen natuurlijk! Dat zou ik ook heel fijn vinden! (:-D Thank you!!!)

Ik heb al heel veel leuke commentaar gekregen en dat motiveert me om nog meer mijn best te doen. En dat vind Dennis zeker niet erg :-D
Ook heb ik al wat raad mogen geven aan enkelen van jullie (wat ook heel leuk is!)

Morgen maak ik scampi's!! Iets wat Dennis en ik heel graag eten.
Het wordt een heel speciaal, oosters gerechtje maar wel simpel om te maken.Want dat is natuurlijk de bedoeling van dit hele concept ;-)

Mijn boodschappenlijstje ligt alvast klaar!

Tot morgen!
xoxo Rebecca

PS: Like & delen! (thanks!) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten